De nationale temadage om forskning og forvaltning af fugle og pattedyr

Om temadagene

Temadagene om forskning og forvaltning af fugle og pattedyr arrangeret af Institut for Ecoscience/DCE, Aarhus Universitet er en årligt tilbagevendende begivenhed, der sætter fokus på forskellige aktuelle og udfordrende emner i relation til fugle og pattedyr.

Baggrunden er den kontrakt, som Aarhus Universitet har med Miljøministeriet om forskningsbaseret myndighedsbetjening inden for artsforvaltning og jagt- og vildtforvaltning.

De mange deltagere til disse temadage vidner om et meget stort behov for at præsentere og udveksle erfaringer og synspunkter om emnerne.

Den 9. nationale temadag om forskning og forvaltning af fugle og pattedyr

• afholdes den 9. november 2023 i Stakladen. Programmet findes her på siden (der kan komme små justeringer). Det er muligt at tilmelde sig temadagen via linket herunder (tilmeldingsfrist 30. oktober 2023).