Ngo'er og forskere: Biodiversitetspakken kan kun genetablere en brøkdel af den tabte havnatur

Natur- og biodiversitetspakken afsatte ti millioner kroner ud af 888 millioner kroner til havet. Det kan kun genetablere en brøkdel af den tabte havnatur, skriver ngo'er og forskere.

Artiklen, som bl.a. professor Dorte Krause-Jensen, seniorforsker Jørgen L.S. Hansen, seniorrådgiver Karsten Dahl, professor Peter A.U. Stæhr og professor Stiig Markager fra Institut for Bioscience har været med til at skrive, blev i går d. 25. marts udgivet på altinget.dk.

Du kan læse artiklen ved at klikke på følgende link: Ngo'er og forskere: Biodiversitetspakken kan kun genetablere en brøkdel af den tabte havnatur - Altinget: Miljø